vrijdag 9 juni 2017

Weekupdate Leefbewust / 9 Juni 2017 / Ron Fonteine

Weekupdate Leefbewust
9 Juni 2017 / Ron Fonteine

Beste lezer

Ik heb een beetje het gevoel dat de weken voorbij vliegen mede ook weer door de feestdagen waarbij je toch meer werk in de resterende werkdagen moet proppen maar ondanks wat lichamelijke tegenslag is het toch weer gelukt deze week.

Er was ieder geval genoeg nieuws, de meeste dagupdates hadden zo'n 200 nieuwtjes en videos en de column van deze week is ook weer ruim 10 pagina's geworden.

Heb je geen tijd voor de columns? Sla dan ieder geval de teksten op in één tekst bestand. Ik noem namelijk iedere week ook de interessante nieuwtjes van de week.
Wil je later iets terugzoeken dan is het handig om deze teksten in één bestand te hebben zodat je kunt zoeken met trefwoorden. En je kunt ze evt later ook weer als PDF file opslaan en weggeven aan vrienden of familie. Mijn huidige schema is nu uitgewerkt.

Ik verzend de dagupdates iedere dag rond 20.00 uur, de weekupdate wordt nu op de donderdagavond verzonden. Naast alternatieve TV op Youtube en Vimeo volg ik ook de Nederlandse omroepen en haal die krenten uit de TV pap en noem deze dagelijks op de site.